20130921

21

Bismillah,

Assalamualaikum,

Selamat Hari lahir buat diriku dan kembar :) Sweet 21 ^_^ May Allah bless us Semoga kita berdua mendapat apa yang dihajati dan semoga kita berdua menjadi muslimah solehah dan anak yang solehah. Amin :’)
Selamat Hari lahir buat diriku dan kembar :) Sweet 21 ^_^ May Allah bless us Semoga kita berdua mendapat apa yang dihajati dan semoga kita berdua menjadi muslimah sejati dan anak yang solehah. Amin :’)
Hari ulang tahun kelahiran ku yang pertama tanpa ayah di sisi :') I'm miss your wish, ayah. :') Now, I'm officially 21 ayah.Wuuu! Akhirnya, umur adik menginjak ke 21 tahun :')
"Selamat Hari lahir...... dari Ayah,Mama & Along" 
Mesej yang ayah hantar pada 22/09/2012 17:47:59. I will always keep this message forever and ever ayah :') Thanks Allah. Thanks arwah ayah Thanks mama, tanpa kalian berdua adik dengan angah takkan ada kat dunia ni. Walaupun adik tahu seratus lima puluh kali jutaan terima kasih yang kami ucapkan, tetap takkan dapat membalas budi kalian berdua. We love both of you till jannah. <3

Kepada semua teman-teman dan sahabat andai yang wish beserta doa-doa kalian kat officially muka buku dan burung biru serta tumblr, berjuta-juta lemon terima kasih aku ucapkan :) Hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian semua ^_^
One year older, one year near death 

Love, bfday girl. xoxo .

4 comments:

Anonymous said...

(=

Päk Läng said...

selamat ulang tahun - sebuah ucapan yang terlewat. semoga anda dikelilingi kebahagian dan juga kebaikan. tak lupa juga kepada arwah, semoga tenang di sana. :)

nhdaughter said...

chad_NH | (=

nhdaughter said...

Pak Lang | terima kasih,inshaAllah,amin (: