20120821

Lebaran Duakosongkosongsatudua

Bismillah ,


ya , aku tahu ,
kamu pasti mahu bertepuk tangan kan ?
ya , silakan ,
silakan tepuk dengan cemerlang ,


ya , aku tahu ,
hari ini , saat ini , masa ini , waktu ini ,
kita sebagai hamba Nya ,
meraikan kemenangan kita ,
setelah berperang bermati-matian ,
kan ?


pada aku , jujur lahir dari hati ku , kemenangan bagi peperangan ini belum selesai ,

*************

Ya Allah,serius aku dah tak boleh nak menulis kat sini ? haisyyh, kenapa dan kenapa ?  T_T 


9 comments:

Ayyza May said...

Kenapa dah tak boleh?

miza kimbum said...

Ayyza May | serius,tak tahu kenapa,jiwa menulis ku seakan pergi T_T

Admin Agung Games PC said...

Follow back please agunggamespc.blogspot.com

Cik Panda said...

Cik Mizaaaaaaa :'))

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin saya ucapkan dekat awaaaak. Hihihi.

Heyy, saya pun sama, nak menulis tu rasa macam teragak-agak lagi. Hee moga bertemu sang inspirasi! :D

miza kimbum said...

Cik Panda | :') terima kasih,moga-moga ^^

Macy Humaira said...

eh kenapa?

miza kimbum said...

Macy | aku juga tidak tahu mengapa :'(

Syf serabai. said...

aku tahu kau boleh.

miza kimbum said...

Syf serabai | ya2,aku harap begitu,