20120313

: Percaya Pada Kekuatan Doa ?!


floral, iphone, photography  

\\Bismillahirrahmanirrahim// assalamualaikum readers...


 

hari ni nak cerita pasal kekuatan doa....awak semua percaya ??


dlm Islam doa itu merupakan senjata kepada kita....betul tak?? *angguk kepala*


 

pada saya,saya percaya dgn kekuatan doa tuu....anda pun wajib percaya k....jika Allah belum makbulkan doa maksudnya ,don't give up dulu k.....rilex dulu....keep it up je doa tuuu.....InsyaAllah Allah pasti akan makbulkan apa hajat yg awak mintak tuu....cuma sama ada lambat atau cepat je....mase tuu kita just tinggal bersabar sikit....umphh !

bad, emmassxx3, forever, good, hate 

dan kita,tak yah la menidakkan meragui kekuatan doa itu.... so,apalagi MARI KITA BERDOA.....jadi kan lah doa itu rutin harian kita setiap masa....kita boleh berdoa setiap masa bila hati kita berdetik untuk berdoa....ingat lah...Allah itu Maha Mendengar apa sahaja yg diniatkan hamba Nya kpd Nya.....wassalam.

10 comments:

jieha said...

DOA ADALAH TEMAN HIDUP KITA MASA SUSAH AND SENAG . JIEHA SUKA BACA ENTRY NIE :D

miza kimbum said...

betul 2...mieza setuju...alhamdulillah...thanks :)

Fadzmie Mohamad said...

Doa tu boleh dikaitkan dengan kepercayaan kita kepada Allah SWT. Jika kita tak berdoa, maksudnya kita tak mengharapkan kekuasaan-Nya. Kan? ;)

miza kimbum said...

mmm...btl tu....kita mmg kena berdoa....(:

cik lemon said...

betul2 , kena selalu berdoa :D

miza kimbum said...

kan cik lemon? (: alhamdulillah ^^

Hanis Afiqah said...

nice. tq. this year nk pmr. doakan sy ye ! :)

miza kimbum said...

thanks...insyaAllah,pasti (:

محمد أمين بن أريس said...

usaha doa tawakal... :D

miza kimbum said...

yup...btl 2....usaha,doa dan tawakal ! :)