20120529

: Gemersik Kalbu

Bisakah ku tanpamu
Bisakah ku tanpamu
Hatiku mulai rapuh
Hatiku mulai sepi
Bisakah ku tanpamu

angin awal pagi ,
meniup lembut ,
mengasak perasaan ,
membuai hati ku yang resah ,

masa yang berlalu ,
semakin berlalu ,
perjanjian tetap perjanjian ,
antara kau dengan figura mahupun Nya ,
mesti engkau laksanakan ,

Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah

bangun dari lena mu yang panjang ,
aku mohon ,
bezakanlah mana yang hak dan batil ,
bukalah pintu hati dan akal mu ,
seluas-luasnya ,
moga engkau nampak ,
cahaya terangnya .

Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu
Menyempurnakan aku
Akan ku buatkan semua yang terindah


2 comments:

mamawana said...

Bila cinta menjadi musuh
Alfatihah tetap ku iring buatmu
Selamat jalan sayang
kerana aku lebih bahagia tanpamu.

nhdaughter said...

@ mamawana | ya,itu pasti .