20120227

: Kepekatan Malam !


jam di lappy ku menunjukkan waktu Malaysia , jam 3 pagi....

menunjukkan kpd setiap yg bernyawa bahawa mlm semakin merangkak pergi....

membawa pagi yg seakan tidak sabar untuk muncul.....

membuatkan aku terpikir akan kejadian ciptaan Allah yg Maha Kuasa...

mata ku susah utk dilelapkan buat seketika....

setelah melihat paparan rakaman tentang natijah kehidupan yg sebenar di bumi Allah ini....

membuat kan aku terpikir-pikir....

sedalam-dalam nya.....

membuat kan ku hanyut dalam perasaan ini....

menjadikan aku insaf terhadap apa yg selama ini aku lakukan....

aku beristighfar di dlm hati...

mengharapkan Allah mendengar keluh kesah kalbu ku ini.....

mengharapkan ada mentari esok yg memancar kan cahaya nya ke dlm hidup ku...

mengharapkan esok kehidupanku lebih baek dpd hari ini....


- Ya Allah , tunjukkan lah ku jalan yg diredhai Mu -

‎" Aku perkenankan permohonan orang yg berdoa apabila ia berdoa kpd Ku " ( Al-Baqarah : 186 )


abaikan post waktu di bwh#

No comments: